یوحنا عشق بابایی و مامانی

دو ماهگیت مبارک

1392/6/4 1:28
نویسنده : مامانی
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

دو ماهگیت مبارک نفسم

انشالله ١٠٠٠ ساله بشی پسرم

روز ٢٩ مرداد

برای واکسنت رفتیم واکسن زدی ب ث ژ رو توی رون پای سمت چپت زدی و هپاتیت و قطره رو گفتن چند روز بعد بیاین که خانمه گفت هر چهار ساعت با توجه به وزنت که ٥/٣٠٠ کیلو  و قدت ٦٠ سانت  ١٠ قطره استامینوفن بهت بدم و تا سه بار کمپرس سرد بزارم رو پای خوشگلت زیاد تو خونه بی تابی نکردی فقط آخر شب حدود ساعت ٣ بود یکم تب داشتی که خیلی ترسیدم بابائی زنگ زد اورژانس گفت مشکلی نیست بازم بهت یکم قطره دادم بعدش تبت اومد پائین عزیز دلم.

روز ٤ شهریور

 روز ٤ شهریور رفتیم واکسن هپاتیت و قطره رو زدی که واکسن هپاتیت رو توی رون پای سمت راستت زدن که خیلی دردت اومد فدات بشم.

مامانی همش ترس واکسن چهار ماهگیت رو دارم می ترسم اذیت شی آخه اصلا دلم نمی خواد پسرم اذیت بشی اصلا دوست ندارم گریه کنی اصلا طاقت ندارم  تو ناراحت بشی قربون نفس کشیدنت برم الهی الان که دارم برات تایپ می کنم تو توی گهواره خوابیدی جگر مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)