یوحنا عشق بابایی و مامانی

دوسالگیت مبارک

1394/4/24 18:01
نویسنده : مامانی
89 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامان

عزیزم من تولد یک سالگیت رو خیلی خیلی مفصل بر پا کردیم ارکستر و تم تولد باب اسفنجی چند مدل شام اما امسال بخاطر وجود خستگی زیاد بعد از زایمانم تولدت رو کیک مینیون سفارش دادیم و شام پیتزا گرفتیم رفتیم خونه بابا جون اونجا برات تولد گرفتیم ولی انصافا امسال بیشتر عکس گرفتیم.

شما الان یه آبجی ناز به اسم جانان خانم داری که شما از جانان یک سال و ده ماه بزرگتری عزیزم.

الان شما بیدار شدی اما هنوز سر جات دراز کشیدی قربونت برم.

کارهایی که انجام میدی.

وقتی میگم اینو ببر بنداز سطل آشغال میبری بعضی اوقات بدون اینکه من بگم خودت می بری.

وقتی سردت باشه میگی درسسسس.

وقتی بترسی می گی ترسسس.

وقتی میبرمت میگم جیش کن می گی جیششش ولی هنوز بلد نیستی جیش کنی هنوز پوشک می شی.

وقتی جاییت می خوره به چیزی درد بگیره می گی بوسسس یعنی بیا بوسش کن منم بوسش می کنم زود خوب میشه.

مامانی خوب غذا بخور میوه بخور که من دیگه دیونه شدم هیچی نمی خوری نمی دونی با هزار کلک منو بابایی بهت غذا میدی.

همیشه شاد و سلامت باشی گل پسرعزیزم.

 

پسندها (1)

نظرات (0)