یوحنا عشق بابایی و مامانی

سه ماهگیت مبارک

1392/6/29 19:38
نویسنده : مامانی
101 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پسر گلم الان سه ماهش تمام شده انشالله ۱۰۰۰ ساله بشی عمر من.

ماشالله واسه خودش مردی شده اینروزا میگه آقو *آقا *اوووووو همون موقع دلم میخواد بخورمش کلی هم برامون میخنده .

و صورتش تا می تونه چنگ میزنه با این ناخن هاشو مرتب کوتاه میکنم جدیدا" دستاش رو تو دهنش میکنه و بعدش اوق میزنه مسگم مامان جون مگه مجبوری اینکارو میکنی که بعدش هر چی شیر خوردی بالا بیاری.

 الان هم بغلمه دارم آروغش رو میگیرم بعد بزارمش تو گهوارش و خوابش کنم.

کارهایی که انجام میدی: دوماه و دوروز بود که روی پای خاله سحر نشستی ساعت ١٢ شب تو شیراز البته حالتی که لم داده بودی از اونروز دیگه دوست داری همش بشینی.

الان پانزده روز هست که تا گشنت میشه میگی ممه نه نننن بهزبونت خودت تازگیا با صدا غر میزنی.

دیگه منو کامل میشناسی و تا بغل کسی میری واسه من گریه می کنی.

یوحنا خاله هاش رو میبوسه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)